התקנת משאבה טבולה

משאבה היא אמצעי שמאפשר לנו להניע נוזלים מנקודה א' לנקודה ב'. במקרים רבים אנו זקוקים למשאבה בכדי להניע נוזלים לאורך קו מוגדר ולעיתים אנחנו מעוניינים לפנות נוזלים משטח נרחב ולהעביר אותם לשטח חלופי או לפזר אותם במרחב. דוגמאות לאופציה השנייה יכולות לכלול הצפות ברחוב אחרי גשמים עזים, הצפות ביוב, בורות ביוב סתומים שעלו על גדותיהם, הצפות מים בבית ואפילו מיכל נוזלים המשמש בתהליכי ייצור ותהליכים תעשייתיים שונים במפעל. במקרים אלה, התקנת משאבה טבולה יכולה להיות האופציה המתאימה לנו ביותר. למה ומדוע? בשורות הבאות.

התקנת משאבות טבולות

 היתרון המשמעותי של משאבות טבולות

אחד המאפיינים המרכזיים שגם מהווה את היתרון המשמעותי ביותר של משאבות טבולות הוא שאין צורך לחבר את המשאבה לשום קו ולא משנה היכן מציבים אותה כל עוד היא טבולה בתוך הנוזל שאותו היא צריכה לשאוב. כל שצריך הוא לטבול את המשאבה בעומק הנוזל ולהפעיל אותה. המשאבה תשאב את הנוזל שמקיף אותה ותעביר אותו לצינור המחובר למוצא המשאבה. את הצינור הזה אפשר למתוח לכל מקום ולכל כיוון בכדי לפנות את הנוזל מהמקום. דגמים שונים של משאבות טבולות יודעים להציע יכולות שונות כמו גריסה והנעה של מוצקים, מה שמהווה יתרון חשוב כשמדובר על מי שפכים, מי הצפות במרחב הפתוח וכן הלאה.

 

אחרי שאמרנו את זה, התקנת משאבה טבולה היא פרקטיקה שחייבת להתבצע בצורה מקצועית ומחושבת על מנת להפיק את המיטב מהמשאבה. כך למשל, חשוב מאוד שהמשאבה לא תותקן נמוך מדי היכן שמתרכזים כל המוצקים בצורת בוץ או בוצה, אבל גם לא גבוה מדי בכדי שנוכל להבטיח את ריקון מצבור הנוזלים. בתהליך ההתקנה חשוב לבחון עוד שורה של פרמטרים כדי להבטיח את פעולתה היעילה של המשאבה הטבולה, ולכן חשוב לבצע את ההתקנה בסיוע אנשי מקצוע מומחים.

 

חברת שהם משאבות ויפעת בע"מ מציעה את כל מגוון סוגי המשאבות הקיימות ואת כל מסגרת השירות לה אתם עשויים להזדקק בכדי להתקין משאבה ולהפיק ממנה את המיטב. הצוות המקצועי שלנו מבצע גם התקנת משאבה טבולה בצורה מקצועית ומוקפדת ואם רק תתקשרו אלינו לטלפון 03-5703958, נשמח לבצע את המשימה גם עבורכם.

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב