משאבה טבולה למים אפורים

בבחירת משאבה טבולה, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא התאמה בין יכולות המשאבה ובין מאפייני הנוזלים שאותם היא אמורה לשאוב. בהיבט זה, משאבות טבולות יכולות לשמש לצורך שאיבת מים צלולים ונקיים, מים אפורים או מי שפכים. עוד מעבר לחלוקה הזאת לשלושה סוגי נוזלים, ניתן לחלק את סוגי הנוזלים לתתי קטגוריות נוספים כמו מי שפכים סמיכים במיוחד עם מוצקים גדולים לעומת מי שפכים בסמיכות נמוכה. גם מידת הצמיגות של המים משפיעה על יכולת השאיבה ואמורה להשפיע על תהליך בחירת המשאבה. במקרה של משאבה טבולה למים אפורים, הצורך הוא במשאבה שיודעת להתמודד עם רמת סמיכות גבוהה יותר מזו של מים נקיים וגם יודעת להתמודד עם מוצקים והצטברות של חלקיקים קטנים שנישאים במים אפורים ויכולים לאורך זמן להצטבר בתוך המשאבה.

 

התאמת סוג המשאבה לסוג הנוזלים

בביצוע ההתאמה בין סוג המים לסוג של משאבה טבולה מים אפורים היא קטגוריית הביניים שאומרת את הדבר הבא: עוצמת השאיבה הנדרשת יכולה להיות כזאת שמשמשת גם מים נקיים, אבל המשאבה חייבת להיות מסוגלת להתמודד עם מוצקים קטנים שעשויים להימצא במים אפורים ועם הצטברות של חלקיקים קטנים לאורך זמן. מים אפורים הם למעשה הדרגה הנמוכה ביותר של מי שפכים – המים שמגיעים לניקוז מכיור המטבח, מכונת הכביסה, המקלחת או אפילו במפעלי תעשייה, מים שמשמשים לשטיפת רצפות – כל אלה הם מים אפורים שהם אינם בעלי רמת סמיכות גבוהה אך קיימת הסתברות שיכילו מוצקים שונים וחלקיקים קטנים שונים שיכולים לייצר הפרעה לפעולת המשאבה.

 

משאבה טבולה ייעודית למים אפורים

משאבה טבולה למים אפורים היא משאבה בעלת הספק בינוני עד גבוה והיא חייבת לכלול בתוכה מנגנון לגריסה או ללכידת מוצקים. בבחירת משאבה טבולה מים אפורים לא דורשים משאבה עם מנוע מפלצתי וצנרת בקוטר גבוה במיוחד, אבל הם כן דורשים משאבה שיודעת למשוך נוזלים בעוצמה גבוהה יותר מאשר משאבת מים נקיים ועם צנרת רחבה יותר משל משאבת מים נקיים. אם לכך תוכלו להוסיף גם מנגנון גריסה או לכידת מוצקים זה רק יכול לסייע, אבל לרוב לא הכרחי.

 

מחפשים משאבה טבולה למים אפורים? אצלנו בשהם משאבות ויפעת בע"מ תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי משאבות טבולות ובכלל זה גם משאבות ייעודיות למגוון יישומים של שאיבת מים אפורים. ספרו לנו למה בדיוק אתם צריכים את המשאבה, ואנחנו נתאים לכם את המשאבה הנדרשת. לפרטים נוספים התקשרו עוד היום לטלפון 03-5703958.

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב