משאבה טבולה למרתף

כפי שלמדו זאת על בשרם תושבים רבים בערי מישור החוף בעונות הגשומות האחרונות, כל מבנה שנמצא מתחת לגובה האדמה יכול בקלות להפוך למלכודת מים שתוצף עד גדותיה בתקופה של גשמים חזקים. יחד עם זאת, הצפה של מרתף יכולה להתרחש לא רק בגין גשמים חזקים אלא גם בגלל פיצוצים בצנרת המים, הצפות ביוב או מים צלולים או אפילו דליפה בינונית ממערכת המים. בניגוד לחדרי הבית האחרים, המרתף יהיה תמיד המקום אליו יתנקזו המים שיגיעו מכל מקום ומכל כיוון בבית ולכן חשוב לשלב מנגנון לניקוז מים במרתף יותר מאשר בחדרי הבית האחרים. אחד הפתרונות הטובים ביותר לעניין זה הוא הפתרון של משאבה טבולה למרתף.

 

משאבות טבולות למרתפים – מה זה ולמה זה נדרש?

משאבה טבולה היא משאבה ששואבת את המים המקיפים אותה ומעבירה אותם אל פתח המוצא אליו מחובר צינור המפנה את המים מהמרחב בו מוצבת המשאבה. כך למשל, במקרה של הצפה בחדר המרתף, נוצר למעשה מצבור גדול של מים שאותם אנו רוצים לפנות מן המרתף. בכדי לעשות זאת, אנו לוקחים משאבה טבולה, מכניסים אותה אל לב מצבור ההצפה ומפעילים אותה. המשאבה שואבת את המים המקיפים אותה ומעביר אותם הלאה לצינור אותו אנו מוציאים למשל דרך החלון כך שכל המים יפונו מתוך המרתף. אין צורך בחיבור צנרת להובלת המים ואין צורך בקו מים – פשוט טובלים את המשאבה בתוך הנוזלים ומתחילים לשאוב.

 

סוג המשאבה כסוג המים

אחרי שאמרנו את זה, חשוב להדגיש כי משאבות טבולות למרתפים חייבות להיות מסוגלות להתמודד עם המים שאותם הן צפויות לפגוש במקרה של הצפה. משאבה טבולה שיודעת להתמודד עם מים צלולים, לא תוכל להתמודד למשל עם הצפת ביוב שהתנקז אל תוך המרתף. המשאבה תיסתם מהר מאוד, לא תצליח לשאוב את מי השפכים הסמיכים והמנגנון שלה עלול להיהרס בגלל מוצקי השפכים. על כן, כאשר אתם מעוניינים להתקין משאבה טבולה למרתף, כדאי לקחת בחשבון את המקרה הגרוע ביותר של מי הצפה בוציים או מי שפכים שמתנקזים למרתף בעקבות דליפת ביוב ולהתקין משאבה שתדע להתמודד גם עם סוג זה של מים סמיכים.

 

בהמשך לכך, כאשר אתם בוחרים משאבה טבולה למרתף מחיר הוא לא הפרמטר היחיד שאתם רוצים לקחת בחשבון. תחילה ודאו שהמשאבה אכן מסוגלת לתת לכם את המענה הנדרש ורק לאחר מכן תוכלו להתמקד בחיפוש הדגם שמציע לכם את האיזון הטוב ביותר בין איכות, פונקציונליות ומחיר.

 

אצלנו בשהם משאבות ויפעת בע"מ תוכלו למצוא מגוון רחב של משאבות טבולות למרתפים, לרבות משאבות למי שפכים, משאבות למים צלולים ומשאבות למים אפורים. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר בטלפון 03-5703958 ואנו נשמח לענות על כל השאלות המטרידות אתכם בנושא זה ולהכווין אתכם לדגם המתאים לכם ביותר.

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב