משאבה טבולה עם מצוף

משאבות טבולות משמשות אותנו לפינוי מצבורי נוזלים ממרחב מסוים ופיזור הנוזלים למרחב אחר. לפונקציונליות הזאת אנחנו עשויים להזדקק כאשר מתפתח מצבור נוזלים כזה באופן פתאומי ובלתי צפוי כמו למשל פינוי של הצפה לאחר גשמים עזים, פינוי של הצפה ביתית או פינוי של מי ביוב בבור ביוב שנסתם. יחד עם זאת, ישנם יישומים רבים בהם השימוש במשאבה טבולה הוא שימוש קבוע ותדיר. המשאבה ממוקמת בתוך מיכל או מרחב שבו מצטברים נוזלים ואנו מצפים ממנה שתתחיל לפעול כאשר הנוזלים מגיעים למפלס מסוים שאותו הגדרנו כמפלס המקסימום שבו צריכה המשאבה להתחיל לפעול ותפסיק את פעולתה כאשר מגיעים הנוזלים למפלס מינימום מוגדר. איך אנחנו עושים את זה? באמצעות משאבה טבולה עם מצוף.

משאבה טבולה עם מצוף פנימי

מה זה בדיוק משאבה טבולה עם מצוף?

משאבה עם מצוף היא בדיוק כפי שהיא נשמעת – משאבה שמחוברת אל מצוף המיועד לצוף על פני מצבור הנוזלים. כאשר מפלס הנוזלים עולה, הוא מעלה איתו גם את המצוף ובשלב מסוים המצוף מגיע לגובה מסוים שבו הוא גורם להפעלת מתג ההפעלה של המשאבה. המשאבה מתחילה לשאוב ולפנות את הנוזלים מהמרחב וכעת מפלס הנוזלים מתחיל לרדת ואיתו יורד גם המצוף. כאשר המצוף מגיע למפלס מינימום מסוים, הוא גורם להפעלת מתג הכיבוי והמשאבה מפסיקה את פעולתה. מנגנון פעולה זה נמצא בכל בית, בניאגרת המים בחדר השירותים והוא קיים גם במשאבות טבולות.

מצוף פנימי או חיצוני?

בבחירת משאבה טבולה עם מצוף, עליכם להחליט תחילה האם אתם רוצים משאבה טבולה עם מצוף פנימי או כזאת עם מצוף חיצוני. מצוף פנימי הוא מצוף אמין ומוגן היטב שמבוסס על מפלס המים בתוך המשאבה עצמה. ביישומים רבים זה בדיוק מה שאנחנו צריכים. יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם טווח ההפעלה והכיבוי של המשאבה נע בין מפלס גבוה בהרבה ממיקום המשאבה ובמקרה כזה נרצה לא נרצה משאבה טבולה עם מצוף פנימי, אלא עם חיבור למצוף חיצוני אותו נוכל למתוח לכוון לכל גובה שנרצה.

 

את כל סוגי המשאבות הטבולות והאחרות, תוכלו למצוא אצלנו בשהם משאבות ויפעת בע"מ, ובכלל זה משאבה טבולה עם מצוף, הן בפורמט פנימי והן בפורמט חיצוני. הצוות המקצועי שלנו יסייע לכם לבחור בדיוק את הדגם הנכון לכם עם מנגנון המצוף שמתאים ליישום שלשמו אתם זקוקים למשאבה. לפרטים נוספים צרו קשר עוד היום בטלפון 03-5703958.

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב