משאבות טבולות למים

משאבה היא מכשיר שמטרתו היא לבצע פעולת שאיבה, בדרך כלל של נוזלים. פעולת שאיבה כזאת יכולה להידרש לנו במגוון רחב של יישומים, ביניהם ניתן להבחין על פי שורה של פרמטרים כמו מאפייני הנוזלים, רמת הצמיגות והסמיכות שלהם, מידת המיקוד והכיווניות הנדרשת להנעת הנוזלים, כמות המים שיש להניע בפרק זמן נתון וכן הלאה. משאבות טבולות למים הן משאבות שמיועדות לפינוי של מצבורי מים והעברתם למרחב חלופי, בין שבצורה מסודרת וממוקדת ובין שלצורך פיזור שלהם במרחב מסביב. שתי דוגמאות קלאסיות בהן נעשה שימוש תדיר במשאבות טבולות הן הצפות ובורות ביוב. בשני המקרים נוצר מצבור של נוזלים שאותו אנו רוצים לפנות ולשם כך אנו פשוט מכניסים פנימה משאבה טבולה ומפעילים אותה. המשאבה שואבת את הנוזלים המקיפים אותה ומובילה אותם לפתח המוצא אליו מחובר צינור שמוביל את המים החוצה מהמצבור.

איך תבחרו את המשאבה הטבולה הדרושה לכם?

בניגוד לתפיסה הרווחת ולפיה משאבות טבולות נועדו אך ורק לפינוי מי שפכים, בפועל ניתן להשתמש בדגמים שונים של משאבות טבולות למים נקיים, מים אפורים וסוגים נוספים של נוזלים. אחד השימושים השכיחים ביותר במשאבות אלה הוא אכן שאיבת מי שפכים, אך זהו לא הייעוד היחיד של משאבות טבולות. ככלל, אם אתם מחפשים משאבת מים טבולה, אתם מכוונים למעשה למשאבה שמיועדת לשאיבת מים נקיים וצלולים ויש לכך חשיבות רבה בבחירת המשאבה. לצורך שאיבת מים צלולים לא צריך יותר מאשר משאבה טבולה קטנה עם צנרת צרה יחסית ועם מנוע קטן יחסית, בכדי לבצע את משימת השאיבה. זאת בניגוד למשל למשאבה שצריכה להתמודד עם הסמיכות הגבוהה של מי שפכים ועם מוצקים גדולים שיכולים להיכלל בהם.

מים צלולים הם מים צלולים

אחרי שאמרנו את זה, אם אתם מחפשים משאבת מים טבולה לשאיבת מים צלולים, זה אומר שהמים שאותם אתם צריכים לשאוב הם מים צלולים לגמרי. מים אפורים הם אינם מים צלולים ומים בהצפות חוץ הם אינם מים צלולים. במקרה של הצפת מים (לא מי ביוב) בתוך הבית, אפשר בהחלט להתייחס למים כמים צלולים, אבל חשוב להבין דבר אחד: משאבה טבולה קטנה שמיועדת למים צלולים לא תוכל להתמודד עם כמויות גדולות של חלקיקים קטנים שיצטברו בה במהרה ויסתמו אותה, ולבטח לא תוכל להתמודד עם רמת סמיכות גבוהה ומוצקים שיכולים בקלות להרוס את המנגנון הפנימי שלה.

לפני שאתם בוחרים את המשאבה הדרושה לכם, היכנסו אל המומחים בעולם המשאבות, שהם משאבות ויפעת בע"מ. לרשותנו מבחר גדול מאוד של משאבות טבולות למים בהספקים שונים, גדלים שונים, עוצמות מנוע שונות ומנגנוני הגנה מגוונים, עם מצוף או בלי מצוף. נשמח להתאים לכם את המשאבה הטובה ביותר לצרכים שלכם. אתם רק צריכים להתקשר אלינו לטלפון 03-5703958.

משאבה טבולה למים

משאבות טבולות – כל מה שחשוב וכדאי לדעת עליהן

התפתחות הטכנולוגיה והצרכים המשתנים הולידו לא מעט פיתוחים של השנים האחרונות. פיתוחים אלה מתבססים בחלקם על טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות מאד ועוזרים להתמודד עם לא מעט אתגרים. הדבר נכון גם בתחום המשאבות, שידע לא מעט שינויים וחידושים לאחרונה. חלק מכל זה הן המשאבות הטבולות.

מתי אנו נתקלים בהן?

הצפה של בית, פרטי או משותף, מצריכה שימוש באמצעים מיוחדים כדי להתמודד עם הבעיה. הצפה של חללים גדולים ובייחוד של חניונים תת קרקעיים היא אתגר של ממש הדורש מענה מיידע. אלה יכולים להיות חניונים של בנייני מגורים או חניונים ציבוריים או כאלה של קניונים, כך או כך מדובר בחניונים שיכולים להינזק קשות במקרה של הצפות. הדבר קורה בדרך כלל בחודשי החורף ובייחוד בימים בהם כמות המשקעים היא גבוהה מאד. למשקעים הללו יש נטייה להצטבר במקומות הנמוכים ביותר, משמע בחניונים התת קרקעיים, וכאשר הם רבים מאד, הדבר גורם להצפה. גם תקלות במערכת הביוב יכולות לגרום לכך וכן סיבות נוספות. הדבר נכון גם לגבי הצפות בפיר של מעליות, הידועות אף הן כאתגר של ממש, המצריך התייחסות מיוחדת הן למניעה והן כדי לטפל בהן ברגע האמת, בזמן ההצפה. 

משאבות טבולות נכנסות במצבים כאלה לפעולה. את המשאבות הללו מתקינים באותם אזורים בהם ישנה נטייה להצטברות של מים וגם היכן שמתנקזת הצנרת והן, וכפי שניתן לנחש משמן, טבולות כל הזמן במים. הן נכנסות לפעולה כאשר הניקוז מתבצע בצורה שאיננה יעילה, מה שקורה לא אחת בבורות ספיגה בין היתר, וגם במקרים בהם החוק מחייב זאת, כמו בבריכות שחיה. בחללים אחרים הדבר הוא איננו חובה, אך בהחלט מומלץ על מנת למנוע הצפה לא רצויה. 

למצוא את המשאבה המתאימה

מכיוון שישנם סוגים שונים של משאבות, התייחסות לפרמטרים מסוימים, רגע לפני הבחירה, היא בגדר חובה. אחת הנקודות המצריכות תשומת לב רבה היא הגודל. על גודל המשאבה להתאים למקום שבו היא מותקנת כדי להבטיח את יכולתה להתמודד בהצלחה עם כמות המים המדובר. פרמטר נוסף, שגם אותו יש לקחת בחשבון הוא תפקידה של המשאבה ומטרתה. האם היא מיועדת למנוע הצפות באותו המקום, האם מתכננים להתקינה כדי לשאוב מים לצרכי טיהור ועוד. בכל מקרה, סיוע של מומחים וייעוץ מתאים יעזרו במציאת המשאבה המתאימה.  

זקוקים לפתרונות שאיבה מאיכות גבוהה? מחיר הוגן והתאמה מדויקת לצרכים הם פרמטרים שחשובים לכם? אם כן, שהם משאבות ויפעת בע"מ היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה, שקיימת למעלה מ-38 שנה, מתמחה בייבוא, בשיווק, בשיפוץ ובמתן שירותי ייעוץ, הרלוונטיים לכל מגוון המשאבות. למידע נוסף אודות מוצרי ושירותי החברה, לחצו כאן ולפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון 03-5703958

 

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב