משאבות להגברת לחץ

 
 

משאבות STAIRS CB

משאבות CB רב דרגתיות אופקיות מבנה המשאבה עשויה נירוסטה 304 עם מספר מאיצים כולל פיקוד בקר זרימה אלקטרוני להפעלה וכבוי המשאבה עם פתיחה וסגירה של ברז המים,  שקטות במיוחד.

 
 

משאבות דגם PEDROLLO JSW

המשאבה משמשת ליניקה עצמית ממיפלס מים נמוך ומשמשת גם להגברת לחץ מים עם בקר זרימה אלקטרוני להפעלה וכבוי עם פתיחה וסגירה של ברז המים.כושר היניקה מ-6 מטר עומק.

 
 

משאבות CHL

משאבה דגם CHL רב דרגתית אופקית מבנה משאבה נירוסטה 304 עם מספר מאיצים כולל פיקוד בקר זרימה אלקטרוני להפעלה וכבוי עם פתיחה וסגירה של ברז המים.

עוד על משאבת לחץ מים ביתית

שהם משאבות ויפעת בע"מ היא חברה מוערכת ומובילה בתחום ייבוא ושיווק, תיקון ותחזוקת משאבות. חברתנו מציעה לציבור לקוחותיה מבחר איכותי של משאבות לחץ מים המשמשות להגברת לחץ מים לצרכים שונים. המבחר כולל בין היתר משאבות מים ביתיות המיועדות למקרים של בעיית לחץ מים בדירות בקומות עליונות של מבנים גבוהים ובתי קרקע.

הסיבות ללחץ מים נמוך בבתים

לחץ מים תקין נחוץ להתנהלות נכונה ונוחה של המשק הביתי, מוסדי, מסחרי ותעשייתי. בעיית לחץ מים בבתים ניכרת בעת קבלת זרם מים חלש בכל אחד מברזי הדירה שאינו מספק לצורכי שימוש כגון שטיפת כלים, רחצה וכו'. הלחץ יכול להיות לא קבוע או במקרים קיצוניים נמוך וקבוע. לחץ מים נמוך בבתים יכול לנבוע ממספר סיבות שמקורן במערכת כללית ומקומית, למשל, מצנרת מים מוזנחת האופיינית למבנים ישנים, וכן עקב סתימה בצנרת. בנוסף, בעיית לחץ מים הינה תופעה אופיינית לדירות בקומות גבוהות וקיימת גם בבניינים חדשים עקב הפרשי גובה, וכן בקומות בהן קיים שינוי תדיר במספר צרכנים, דבר המשפיע על קבלת לחץ מים קבוע. חלק מהבעיות של לחץ מים כמו סתימה בצנרת ניתן לפתור באופן נקודתי ואילו בבעיות אחרות לא אחת הפתרון הטוב ביותר הינו שימוש במשאבת לחץ מים ביתית.

התקנת משאבות לחץ מים

משאבות מים ביתיות איכותיות שאנו מספקים מעניקות פתרון מעולה לבעיות של לחץ מים נמוך בצנרת ביתית. הן מוצעות כמוצר אישי לדירה או לבית פרטי, או כמשאבה המשמשת את דיירי הקומות העליונות או את כל דיירי הבניין. כמו כן, יש לנו את כל הידע והכלים להתאמת משאבות מים על פי נתוני המבנה והצנרת שלו, ובהתאם לכמות המים והיקף השימוש בהם. ההתאמה תבטיח לחץ מים תקין לפי יכולת תשתיות הצנרת הקיימות במבנה, ותעניק פתרון יעיל, עמיד ושקט לתקופה ממושכת.

הזמנת משאבת לחץ מים ביתית

קיימים מספר דגמים איכותיים בשוק, טווח המחירים של דגמים בחברתנו למוצר זה עומד בין 1200 ל-1650 ש"ח. פנו למומחים של חברת 'שהם משאבות' שישמחו לשרת ולסייע אתכם ברכישת המוצר.

להזמנת משאבת לחץ מים ביתית באיכות גבוהה ביותר ובהתאמה מלאה לנתוני המבנה ומאפייני השימוש, צרו קשר עם שהם משאבות ויפעת בע"מ בטלפון 03-5703958.

הפלא של הלחץ הקבוע

אתם בטח תוהים לפעמים, ואם אתם לא אז כדאי שתתחילו, איך זה שיש לכם מים בברז. כלומר, כולנו יודעים שמים מגיעים בצינורות ממעמקי האדמה או ממאגרים עיליים, אבל איך זה שלשכן מתחתיכם ולכם, יש בדיוק את אותה עוצמת זרימה בברז? הרי בסופו של דבר המים מגיעים מלמטה, ואיך זה שהלחץ נשמר עם העלייה שלהם לנקודה גבוהה יותר? התשובה לשאלה הזו באה בצורה סוג מסוים של משאבה, הנקראת משאבת לחץ ביתית. משאבה כזו, הבנויה על הנעה של המים במערכת, מאפשרת למים לצבור אנרגיה קינטית (תנועה) בשטח קטן יחסית ומשם להתקדם במהירות גבוהה יותר לעבר היעד שלהם. בצורה כזו אין צורך להזרים מים בלחץ גבוה כל הדרך אל הבית שלכם, אלא ניתן להעניק להם את הלחץ שלו הם זקוקים כדי לזרום בברז קרוב יותר לבית עצמו.

אני לא כמו כולם
באופן כללי, לכל עיר יש מערכת של הזרמת מים בלחץ לבתים ברחבי העיר, על מנת שהתושבים יוכלו להינות מזרם מים מתפקד ולא מזרזיף לא שימושי. עם זאת, הלחץ העירוני הזה לא יוכל לעזור אם אתם גרים בקומה גבוהה, ופעמים רבות אינו מספיק אפילו אם אתם גרים בבית קרקע. יכול להיות שהדבר נובע מהצרכים המיוחדים שלכם (בין אם זו גינה או שימוש תכוף אחר בכמויות גדולות של מים) או מעצם העובדה שהלחץ העירוני פשוט לא מספיק, אך בסופו של דבר פעמים רבות נדרשת משאבה אישית לבית שתייצר לכם לחץ במידה הדרושה לכם. כשבאים לחפש משאבה כזו, חשוב לשים לב לכמה פרמטרים שייקבעו את סוג המשאבה ואת התקציב שנצטרך להקדיש עבורה.

כמות הדירות או הקומות, במידה ומדובר בבניין, חשובה מאוד על מנת להבין את הלחץ שהמשאבה אמורה לספק. במידה ומדובר בבניין נמוך או בית פרטי, חשוב שתבינו מה השימושים העיקריים שלכם ובהתאם להם תבחרו את המשאבה. כמובן שכמו בכל דבר, חשוב לבחור משאבה העשויה מחומרי גלם איכותיים ועומדת בתקנים, על מנת שלא תצטרכו להחליף אותה תוך שנה או שנתיים. למרות שאלה הם השיקולים שאמורים להיות מרכזיים, כמובן שכשמדובר בבחירה של משאבת לחץ מים מחיר עומד גבוה סדר העדיפויות. עם זאת, חשוב לזכור שמשאבה שעולה כמה מאות שקלים פחות אבל תדרוש מכם להזמין טכנאי פעמים רבות או תשבוק חיים אחרי שנה, תוביל להוצאות גדולות פי כמה מהחיסכון הראשוני.

זקוקים למשאבת מים איכותית וטובה, שתוכל לשרת אתכם כהלכה ובעיקר עתה, כשיש לכם בריכה? שירות מקצועי ומחירים נוחים ללקוח הן נקודות שחשובות לכם במסגרת כלל השיקולים? שהם משאבות ויפעת בע"מ היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירת כלל מוצרי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון ומענה לכל שאלה, התקשרו ל – 03-5703958

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב