משאבות ביוב טבולות

 


 

משאבה טבולה WQ80

דגמים WQ80

טבולה לביוב 80WQ 1.1-4P 3 (1)

משאבה "3 מעבר חופשי 80 מ"מ
דוחפת לגובה של 9.5 מטר
חד פאזי (230V)
אינטגרלית עם מצוף

 


 

חדש -משאבה טבולה QIFENG

דגמים (WQAS(D

משאבה טבולה עם סכיני חיתוך GRINDER חותכות וגורסות את המוצקים לפני כניסתם למשאבה. מתח 380V

 


משאבות טבולות דגם PEDROLLO TOP VORTEX

משאבה טבולה דגם TOP VORTEX משאבה עם מצוף חיצוני אנכי ומעבר חופשי ב230V     

          


 

משאבות טבולות DRENO

משאבות טבולות

משאבות טבולות מדגמים AT ו – VT עם מעבר חופשי גדול 80 מ"מ 100 מ"מ 130 מ"מ קוטר יציאה עד "6 ב-1400 סבל"ד עם מיתקני שליפה מהירה מתאימים למכוני שאיבה,מוסדות, מיפעלים ועוד…

 

 

 

משאבות טבולות דגם Pedrollo VXC

משאבת ביוב טבולה PEDROLLO

משאבות טבולות מדגמים VXC בגדלים "3 – "21/2 עם מעבר חופשי     50- 70 מ"מ מבנה המשאבה יציקת ברזל עם כנף וורטקס למוצקים       מתח 380V או 230V

 


 

משאבות טבולות דגם Pedrollo vxm

משאבה טבולה דגם VXM 10-50 מעבר חופשי 50 מ"מ "2 משולבת נירוסטה ויציקת ברזל משאבה פופולרית לבתים פרטיים

משאבה טבולה הינה משאבה המיועדת לסילוק של מי ביוב, אשר ממוקמת בדרך כלל במרתפים ומסייעת בהעברת מי השופכין למערכת ביוב חיצונית. חברת שהם משאבות ויפעת בע"מ מייבאת, משווקת ומתקינה מגוון דגמי משאבה טבולה למרתף, המסופקים עם שירות מקצועי המלווה את הלקוח לכל אורך הליך הרכישה וההתקנה.

הצורך במשאבות ביוב

הצורך במשאבה לביוב עולה כאשר קיים חלל מגורים הממוקם מתחת לקו הביוב, שיכול להיות חדר, יחידת דיור או כל הדירה. מצב זה עלול לגרום לחזרת מי השופכין לפתחי ביוב בבית כמו באסלות, כיורים ומקלחות. מצבים בעייתיים אלו ניתן לפתור בעזרת התקנת משאבה טבולה במרתף או כל מפלס נמוך שיש בו או שרוצים להתקין בו כלי סניטריה.

אופן פעולת משאבה טבולה

משאבות טבולות כשמן כן הן, משאבות שתמיד טבולות במים המשמשות לשאיבת מי ביוב וגם למטרות נוספות כמו מים אפורים ומי ברז. המשאבה מתחילה לפעול כאשר המצוף המותקן בה עולה לגובה מוגדר עקב שימוש במים. פעולת השאיבה יונקת את מי הביוב למפלס יותר גבוה אל הצינור הראשי וכך נמנעת הצפה של מי שופכין במפלסים נמוכים. כמו כן, חלק המשאבות מצוידות גם בסכינים הגורסים פסולת מוצקה בביוב ומונעים סתימה.

דגמי משאבות טבולות

ברשות חברתנו מבחר איכותי של דגמי משאבות לביוב ממנו נבחר עבורכם את המוצר המתאים ביותר לצרכיכם. המבחר כולל בין היתר:

  • משאבה טבולה  QIFENG- מוצר חדיש הפועל על מתח של 380V, כולל סכיני חיתוך איכותיים של המותג GRINDER המיועדים לגריסת פסולת מוצקה במי השופכין טרם כניסתם למשאבה.

  • משאבות של Pedrollo vxm – משאבה מעולה לבתים פרטיים העשויה משילוב של יציקת ברזל ונירוסטה.

  • PEDROLLO TOP VORTEX- משאבה הפועלת על 230V הכוללת מצוף אנכי חיצוני.

  • משאבות של DRENO- מוצעות במספר דגמים במידות שונות למעבר חופשי וקוטרי יציאה המתאימים לצרכי מגזרים שונים.

  • דגמיVXC Pedrollo – מסופקים במספר גדלים ופועלים על מתח של 230V או 380V.

הזמנת משאבה טבולה לביוב

להזמנת משאבת טבולה לביוב בהתאמה מלאה לנתוני המבנה ומאפייני שימוש, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם שהם משאבות ויפעת בע"מ בטלפון 03-5703958.

משאבה טבולה טוחנת

כולנו מכירים את התמונות האלו. יום גשום, יורדות כמויות רבות מאד של גשם, מרביתנו כלל לא ערוכים לכך ואנו שומעים או מתמודדים עם הצפות קשות. כשהמים מחפשים לאן לברוח מהרחוב, הם יזרמו למקום הנמוך ביותר שזמין עבורם, כאשר במקרים רבים מדובר על מרתפים של בתים או על חניוני בניינים גדולים שיכולים להכיל את כמויות המים האדירות האלה. שניהם נמצאים מתחת למפלס הרחוב ו"מושכים" אליהם, בסופו של דבר, כמויות עצומות של מים. חניון או מרתף ביתי מוצפים מהווים בעיה גדולה בהרבה מאשר רחוב מוצף, היות והנזקים של מים עומדים במרחב כה מצומצם יכולים להיות עצומים.

במקרים כאלה, שאינם נדירים כלל, כדאי מאוד שתהיה משאבה טבולה לביוב טוחנת זבל, שתוכל לתת יד בניקוז של כמויות המים האדירות האלו. משאבת ביוב טבולה הינה בעצם משאבת ביוב טוחנת, הממוקמת לרוב בתוך בור ספיגה מלא נוזל. ברגע שהיא מזהה שבורות הניקוז באזור לא עומדים בעומס, משאבה טבולה טוחנת נכנסת לפעולה ומשנעת את כמויות המים והלכלוך אל מערכת הניקוז המרכזית על מנת למנוע נזקים והצפות גדולות.

העלות זניחה לעומת האיכות הגבוהה
כשמבינים שזו הפעולה של משאבה טבולה לביוב מחיר הוא הדבר הכמעט ראשון שקופץ לנו לראש. הרי מכונה עצמתית כל כך, סביר שתעלה לא מעט כסף, וייתכן וההוצאה תהיה גבוהה בהרבה. אבל חשבו רגע מה יכול לקרות ללא משאבה שכזו. בהיעדרה של משאבה טבולה מחירים של השיפוצים שנדרש לבצע על מנת לתקן את הנזק האדיר שמים יכולים לגרום יאמירו לסכומים גדולים פי כמה וכמה מההשקעה הראשונית על המשאבה.

חיפוש קצר ברשת יניב לכם המוני תוצאות שיבהירו לכם עד כמה למים, שמהם אנחנו עשויים ושכולנו זקוקים להם לכל דבר, יש כח הרסני. כשאנו באים לבדוק בנושא משאבת ביוב טוחנת מחיר הוא הדבר האחרון שצריך לעניין אותנו. עלינו לבדוק את ההספק שלה, את הכוח והגודל שלה, וכמובן לא להתפשר על משאבה לא איכותית רק כי היא זולה יותר בכמה מאות שקלים. כי בסופו של דבר, דווקא הניסיון לחסוך, יעלה לא מעט כסף.

קיימים מספר דגמים בשוק (מופיעים בחלק העליון של דף זה) טווחי המחירים נעים בין 600 ש"ח ל-2700 ש"ח בהתאם
לשם המותג, רמה מכנית וקריטריונים נוספים. לבחירת הדגם המתאים ביותר עבורכם אנו ממליצים לפנות אלינו ולהתייעץ עם המומחים שלנו למשאבות.
 

מעוניינים במשאבה איכותית וטובה כדי להימנע מנזקי השיטפונות וההצפות בביתכם? שהם משאבות ויפעת בע"מ היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. לסקירת כלל מוצרי החברה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון ומענה לכל שאלה, התקשרו ל – 03-5703958

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב