משאבה טבולה 2 צול / 3 צול

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל משאבה הוא רמת הספיקה שלה, קרי כמות הנוזל שהיא מסוגלת לשאוב ולהעביר דרכה בכל רגע נתון. רמת הספיקה נקבעת על פי שני גורמים מרכזיים: מנוע המשאבה וקוטר הצנרת ובמיוחד פתח הכניסה ופתח המוצא של המשאבה. כך למשל, משאבה טבולה 3 צול תוכל לשאוב כמויות גדולות יותר של מים באותו פרק זמן מאשר תוכל לשאוב משאבה טבולה 2 צול. יחד עם זאת, לקוטר הצנרת ולעוצמת המנוע ישנן משמעויות נוספות מעבר לספיקת המשאבה ובכלל זה היכולת של המשאבה להתמודד עם רמות שונות של סמיכות נוזל. כך למשל, כאשר מדובר במים נקיים, לא נדרש מנוע חזק במיוחד ובצנרת רחבה במיוחד בכדי להבטיח את פעולתה התקינה. יחד עם זאת, כאשר מדובר במי שפכים הכוללים בתוכם גם מוצקים, זקוקה המשאבה לכוח שאיבה רב שמגיע ממנוע חזק וגם לצנרת רחבה שדרכה יכולים לעבור מוצקים מבלי לסתום את המשאבה כולה.

 

איזו משאבה מתאימה לכם?

מן הסתם, לא אמורה להיות לכם שום סיבה להעדיף משאבה טבולה 2 צול על פני משאבה טבולה 3 צול, שכן רמת ספיקה גבוהה יותר לא יכולה להזיק לכם, אלא רק להועיל. בפועל כמובן, ישנה בהחלט משמעות לרמת הספיקה וישנם לא מעט יישומים בהם אנחנו רוצים לשלוט בצורה טובה יותר בפעולת המשאבה ובפיזור הנוזלים שהיא שואבת ולכן נעדיף קצב שאיבה מעט נמוך יותר מזה שאפשר להשיג עם משאבה טבולה 3 צול. בנוסף לכך, צריך להבין שככל שאנו מגדילים את קוטר הצנרת, כך אנחנו זקוקים למנוע חזק יותר ולמנגנון מורכב יותר שיוכל לייצר את אפקט השאיבה בצורה יעילה. המכלול של כל זה מגדיר גם מחיר גבוה יותר, לעיתים בצורה דרמטית, כשפערי המחיר בין משאבה טבולה 3 צול ובין משאבה טבולה 2 צול, יכולים להגיע לעשרות ומאות אחוזים רק מעצם פערי המורכבות והעוצמה של שתי המשאבות.

 

 

לפני שאתם מחליטים על דגם המשאבה הטבולה הדרוש לכם, חשוב שתבינו בדיוק מהו הפתרון לו אתם זקוקים וכיצד תוכל המשאבה לתפקד בתוך המרחב שאליו אתם מייעדים אותה. בזה בהחלט יכולים לעזור לכם המקצוענים של שהם משאבות ויפעת בע"מ, שגם יתאימו לכם את המשאבה המתאימה לכם, משאבה טבולה 3 צול או 2 צול על פי הצורך. לפרטים נוספים על המשאבות ושירות המשאבות שלנו, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 03-5703958.

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב