משאבה להגברת לחץ

המים במערכת הביתי שלנו משמשים אותנו לא מעט במהלך היום יום. הם מגיעים אלינו ישירות מרשת המים העירונית בזכות לחץ ותוך שימוש במשאבות מיוחדות, המסייעות בכך, ובייחוד כאשר מדובר במגדל מים או בריכות לאגירתם. השימוש במשאבה עוזר בהגברת הלחץ וניתובם של המים אל היעד הרצוי. בכל בניין יש לרוב מיכל קטן ומשאבה מיוחדת, הדוחסת לתוכו מים עד לעוצמת הלחץ שנקבעה באמצעות מד לחץ. כל שימוש במים, לרבות שטיפת אסלת השירותים או הדחת כלים אפילו, משפיע באופן ישיר על אותו הלחץ במיכל המים ומוביל להפעלתה המחודש של המשאבה.

פתרון לכל מקום

ישנם לא מעט מצבים המצריכים שימוש במשאבה מיוחדת, נוספת, משאבה להגברת לחץ. המשאבה הזו, כפי שניתן לנחש, אותה ניתן לשלב הן במבנים לצרכי מגורים והן במבני תעשייה ומבנים מסחריים, מאיצה את לחץ המים וכוללת בקר מיוחד המפעיל או מכבה אותה בכל שלב של פתיחה או סגירת ברז המים. כך, ולאורך כל שעות היום, לחץ המים אופטימלי והם מגיעים ליעדם בעוצמה הרצויה. גם שימוש רב בהם או מספר גדול של משתמשים לא משפיע על כך וזאת לאור התאמתה המדויקת של המשאבה לאותם צרכים קיימים, המאפיינים את המקום ואת המשתמשים.

מבחר של אפשרויות

מכיוון שיש סוגים ודגמים רבים של משאבות כאלו, מומלץ מאד להיעזר במומחים. יש לבחור משאבה העשויה מחומרים איכותיים, משאבה שעובדת בצורה שקטה וכזו שתוכל להחזיק מעמד למשך שנים ארוכות. יש לוודא שאותה משאבה מגיעה עם כושר יניקה רצוי ובעומקים הרלוונטיים למקום שבו הותקנה. חשוב מאד לבדוק גם את גודל המשאבה ולבחון את החברה שמייצרת אותה. חברה מוכרת עם מוניטין בתחום תדע להתמודד עם האתגר הרב ולהציע משאבה חזקה ואמינה שמספקת מענה למגוון רחב של צרכים. כדאי מאד שלא להתפשר על כך ולוודא שהבחירה היא אכן הנכונה. מדובר בהוצאה כספית לא קטנה ועליה, בסופו של דבר, להצדיק את עצמה.

מחפשים משאבה להגברת לחץ? מחיר הוגן והתאמה מדויקת לצרכים הם פרמטרים שחשובים לכם? אם כן, שהם משאבות ויפעת בע"מ היא הכתובת המתאימה לכם. החברה, שקיימת למעלה מ-38 שנה, מתמחה בייבוא, בשיווק, בשיפוץ ובמתן שירותי ייעוץ, הרלוונטיים לכל מגוון המשאבות. למידע נוסף אודות מוצרי ושירותי החברה, לחצו כאן ולפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון 03-5703958

החל 1000 שח – 2500 ₪

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב