משאבת סחרור מים חמים

על מנת לנצל את יתרונותיהן של מערכות המים הסולאריות, מותקנות בהן, כמו גם במערכות דומות אחרות, משאבות סחרור מיוחדות. משאבות אלו יכולות להשפיע באופן משמעותי על ביצועיה של אותה מערכת ועל איכות המים.

חיסכון אנרגטי ועבודה יעילה וטובה יותר

כאשר מדברים על משאבת סחרור מים חמים מתכוונים למערכת חסכונית מאד באנרגיה שתפקידה העיקרי הוא להניע את אותו נוזל, כלומר את המים, בתוך המערכת הסגורה של הצנרת – משמע: לגרום לסחרורו של הנוזל בתוכה. נכון, המים נעים בתוך מערכת המים מתוך הלחץ העצמי שנוצר כאשר הם נכנסים אליה. אולם, לא תמיד קיים לחץ מספק במערכת ומתאפשרת תנועה טובה של המים. משאבת הסחרור, המותקנת שם, באה לאפשר תנועה טובה ותקינה, הנחוצה לזרימה היעילה של המים במערכת. 

במקרים של בתי מגורים רבים בתוך בניין, נדרשים הדיירים להמתין לעיתים זמן רב עד לקבלת המים החמים ממערכת חימום המים. בזכות אותה משאבה יוצאים המים החמים ישירות מהברז ללא המתנה ארוכה. לפיכך מותקנות משאבות סחרור המים החמים בייחוד במערכות סגורות, למשל במערכת סולארית ביתית או כזו המיועדת למספר גדול של משתמשים. מסיבה זו ישנה חשיבות רבה מאד בבחירתה של משאבה מאיכות גבוהה, משאבה המיוצרת מחומרי גלם עמידים וחזקים ומשולבת במערכת שבה מערכות סינון לצורת מניעת הצטברות משקעים, הצטברות של אבנית ומניעה של נזקי הקורוזיה. 

משאבות סחרור מים חמים

בזכות התקנה של משאבת סחרור מסוג כזה מתאפשרת פעילות תקינה של מערכת המים, החוסכת באנרגיה וכמובן הגעה של מים חמים אל המשתמש במהירות רבה. המשאבה המותקנת באותה מערכת איננה צריכה להעלות את הלחץ באופן רב מדי, אלא לאפשר סירקולציה טובה למדי, תוך התגברות על כוחות החיכוך הקיימים בצנרת. עבודתה היעילה של המשאבה, המתבססת על פיתוחים חדשניים ומתקדמים מהווה אמצעי נהדר, המספק מענה מושלם הן לצרכים פרטיים והן לעסקיים. כמובן שחשוב לפנות אך ורק לחברות המתמחות בכך על מנת להבטיח את פעילותה האיכותית של המשאבה, אותה משלבים במערכת הסולארית, המותקנת גם היא עצמה. 

זקוקים למשאבת סחרור מים חמים איכותית? מחיר הוגן ללקוח והתאמה מדויקת לצרכים שלכם הם פרמטרים שחשובים לכם? אם כן, שהם משאבות ויפעת בע"מ היא הכתובת המתאימה לכם. החברה, שקיימת למעלה מ-38 שנה וצברה ניסיון רב מאד לאורך השנים, מתמחה בייבוא, בשיווק, בשיפוץ ובמתן שירותי ייעוץ, הרלוונטיים לכל מגוון המשאבות. למידע נוסף אודות מוצרי ושירותי החברה, לחצו כאן ולפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון 03-5703958 .

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב