משאבות ביוב טבולות- קווים מנחים

משאבה טבולה

משאבה טבולה מתאפיינת בכך שניתן להציב אותה בתוך מקורות מים שונים. בזכות היכולת של המשאבה לפעול גם בסביבה רטובה ולחה, היא משמשת לטובת שורה ארוכה של מטרות וצרכים. 

המנוע האטום של המשאבה הטבולה, למעשה מניע את המדחף ומאפשר לו לשאוב מים ונוזלים אל תוך המשאבה. לאחר מכן, העוצמה של המדחף, שמסתובב כנגד המעטפת של המשאבה, שואב את המים אל מחוץ למשאבה ישירות אל תוך קו ביוב או צינור חיצוני.

משאבות טבולות – שימושים

השימוש העיקרי במשאבה טבולה הוא לטובת שאיבת מי ביוב. משאבה טבולה מאפשרת לשאוב כמויות גדולות יחסית של מי ביוב, היא מוכיחה את עצמה ככלי המונע הצפות גם בסביבה פרטית וגם בסביבה עירונית וניתן לשלב אותה במפעלים, ארגונים, מוסדות וכן הלאה. כמו כן, יש עוד כמה שימושים בהם ניתן להיעזר במשאבה טבולה, כגון:

  • שאיבת בורות ספיגה: בלא מעט מקרים שבהם בונים מבני מגורים או תעשייה באזור שבו מתנקזים המים, נעשה לרוב שימוש במה שנקרא בורות ספיגה. המטרה העיקרית של הבורות, היא מניעה של הצפות ולמעשה ניקוז של הפסולת שהצטברה כתוצאה מאותה הצפה. אך, בלא מעט מקרים מגלים שבור הספיגה אינו עושה את העבודה כראוי עקב המגבלות שלו ואז נכנסת לתמונה משאבה טבולה, שיש לדאוג להתקין אותה באותו אזור. ברגע שגובה המים יגיע לרמה מסוימת, המשאבה תתחיל לעבוד ותשאב את כל המים והלכלוך שהצטברו.
  • בריכות שחיה: אם יש לכם בריכת שחיה בבית, משאבה טבולה היא חיונית כדי לשאוב את מי הבריכה עד למפלס מסוים או אם אתם רוצים להוסיף מים נקיים שכן מערכות המים של הבריכות הן מערכות סגורות ולכן יש לדאוג באופן תדיר לניקיון המים.
  • מרתפים או מקומות נמוכים: אם נתקלתם במצב שבו המרתף שלכם הוצף עקב מי גשמים, תכנון לקוי או נזילה, משאבה טבולה תיכנס לפעולה ותדאג לנקז את המים והפסולת שהצטברו בצורה הטובה ביותר כדי למנוע נזק עתידי

סוגי משאבות טבולות

ישנן משאבות טבולות מסוגים שונים, כמו:

  • משאבות טבולות לניקוז – ניקוז מבוצע עם משאבות טבולות שפועלות בהספק נמוך יחסית. למעט מקרים שבהם מציבים את המשאבות מתחת לפני הקרקע ובעומק רב, ניתן להסתפק במשאבות טבולות לניקוז במפרט טכני בסיסי בלבד.
  • משאבות טבולות למי שפכים וביוב – משאבות אלו הן הנפוצות ביותר. באמצעות משאבות טבולות כאלה, אפשר לטפל ברוב סוגי מי השפכים והביוב.
  • משאבות עם סכין לגריסת מי ביוב – משאבות ביוב עם סכין חותך מיועדות לגריסת מי ביוב עם מוצקים והן מכונות "משאבות גריינדר". העלות של משאבות אלו עשויה להיות מעט גבוהה יותר, אך הן מספקות פתרון מעולה ומקיף.
  • משאבות לשימוש ביתי – לא רבים יודעים שניתן גם להשיג משאבות טבולות לשימוש ביתי. אלו משאבות שבהן אפשר להשתמש כדי לנקות בריכות שחייה, בתוך מזרקות ומפלים או לבריכות דגים ונוי בחצר.

התקנת משאבה טבולה

התקנת משאבות ביוב טבולות, היא משימה שמומלץ להיעזר באנשי מקצוע מומחים על מנת לבצע אותה בהצלחה. זאת משום שכל משאבה צריכה להתאים באופן מדויק לפעולת השאיבה שנדרשת ממנה. בנוסף, צריך להחליט מה אמור להיות קצב השאיבה, כמות המים הנשאבים, כיוון הזרימה שלהם ועוד. כמו כן, משאבות טבולות בעלות מנגנון של הפעלה עצמית, צריכות להיות מכוונות כך שהן תתחלנה לשאוב בזמן המתאים, או נכון יותר על פי הגובה אליו מגיעים המים.

יש לציין כי התקנה לא מדויקת של משאבות טבולות עשויה לגרום כמובן לכך שהמים לא יישאבו, צינורות ביוב ייסתמו ועוד, ואז יכולה להיגרם הצפה.

התקנת משאבה טבולה-מחיר

טווח המחירים עבור התקנת משאבה טבולה, משתנה בהתאם למספר פרמטרים עיקריים:

  • יצרן המשאבה הטבולה
  • גוף המשאבה – יציקת ברזל / נירוסטה / פלסטיק וכו'
  • ייעוד המשאבה הטבולה – משאבה טבולה לביוב? למי ניקוז? למים נקיים?
  • גובה הרמה מירבי
  • הספק שאיבה מירבי
  • פרמטריים טכניים – מתח חשמל חד פאזי / תלת פאזי, הספק מנוע ועוד
  • קוטר יציאה – ישנו טווח רחב כאשר טווח קוטר היציאה הנפוץ ביותר לשימוש ביתי הינו "2-"3 

משאבה טבולה לביוב – ש.ה.ם משאבות ויפעת בע"מ

אם אתם מחפשים חברה מקצועית ואמינה, שתספק לכם שירות ייעוץ מקצועי לפני רכישת המשאבה וגם תדאג להתקנה מקצועית ביותר, הגעתם לכתובת הנכונה. אנו בחברת ש.ה.ם משאבות ויפעת בע"מ, מתמחים כבר מעל 30 שנה בהתקנה, שיפוץ וייעוץ לכל מגוון המשאבות. ההתקנה והייעוץ שאנו מעניקים נעשה על ידי מיטב אנשי המקצוע המומחים בתחום ובעלי ניסיון רב שנים.

אנו מספקים שירות התקנה מקצועית של משאבות טבולות מסוגים שונים, המתאימות לשימוש בבתים פרטים או לשימושים תעשייתיים. כמו כן, ניתן להיעזר בשירות הייעוץ המקצועי שאנו מספקים ללקוחותינו, לפני רכישת המשאבה המתאימה עבורכם.

לכל שאלה או התייעצות, הנכם מוזמנים להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם או ליצור קשר עם צוות המומחים שלנו:

טלפון – 03-5703958

פקס – 03-7720556

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב