משאבת מים ביתית

משאבות המים נמצאות סביבנו כמעט בכל מקום. סביר להניח אפילו שאתם עושים שימוש עקיף יומיומי במשאבות המים השונות, מבלי לשים לב לכך. הכרת תחום המשאבות הוא עניין חשוב, ולכן מיטב המומחים שלנו הכינו לכם מאמר מקיף הכלל את כל מה שאתם צריכים לדעת על משאבות מים ביתיות – איך זה עובד? מהם המאפיינים של משאבה איכותית? ומהם הסוגים השונים של המשאבות הביתיות? כל התשובות ועוד, בשורות הבאות.

היסטוריה של שאיבה

מים הם אחד המשאבים החיוניים ביותר לחיי אדם. לאורך ההיסטוריה, בנו בני האדם את הישובים שלהם ליד מקורות כמו אגמים ונחלים וזאת על מנת שיוכלו להסתמך על מקורות אלו לצרכים יומיומיים. על מנת לייעל את הגישה למים ולהפוך את השימוש בהם לנוח יותר, פותחו מתקנים ייעודים לשאיבתם. מתקן השאיבה הראשון היה הבורג של ארכימדס, מעיין גליל ארוך בעל צורה ספיראלית. קצהו של הגליל הוכנס למים ועת סיבובו עלו מנות של מים כלפי מעלה.

עם הזמן, התקדמה טכנולוגית השאיבה ושיטות יעילות יותר פותחו, לדוגמא; שאיבה בעזרת תחנות רוח, גלגלי מים ושימוש מושכל בכוח הכבידה ובחוק הכלים השלובים. כיום, ישנם משאבות מים מתקדמות ביותר הפועלות לרוב על בסיס חשמלי. טכנולוגיות השאיבה של ימינו מאפשרות שאיבה יעילה של מים ושינוע שלהם למקומות אשר לא היו נגישים בעבר.

משאבת מים – איך זה עובד?

משאבות צנטריפוגליות, הן נפוצות ושימושיות ביותר. הן מקבלות מים מרשת או מייכל ודוחפת אותם החוצה. כמובן, יש לבצע התאמה בין סוג המשאבה לייעוד שלה, ולהביא ליעילות עבודה מיטבית.

שימושים בייתים למשאבת מים

כאמור, ישנם סוגים רבים של משאבות מים והן חלק מהותי בכל תכנון של מבנה או בית. ניתן למצוא אותן במקומות כמו הצנרת הובלת המים, מערכת הביוב, בריכות ביתיות, מערכות השקיה, מזרקות וכדומה. ניתן לראות כי הן משמשות למטרות רבות, אך באופן כללי המשאבות הביתיות עליהן אנו מדברים נועדו על מנת לספק לחץ מים או להגדיל אותו במקרים בהם הוא אינו חזק די הצורך. זרם שאינו חזק מספיק נפוץ בעיקר במערכת הובלת המים הביתית ועשוי להביא לזרימה חלשה בברז, במקלחת או ביתר יציאות המים בבית. לפני שרוכשים משאבה חשוב להבין מה יהיה השימוש הייעודי שלה ואיזו משאבה תוכל למלאה את המשימה בצורה הטובה ביותר.

משאבת מים ביתית

איך תזהו משאבה איכותית?

השקעה במשאבת מים ביתית זו לא השקעה קטנה, לכן נרצה לרכוש מוצר איכותי ואמין, אשר יוכל לשרת אותנו בצורה נאמנה למשך שנים ארוכות ככל הניתן. כך תוכלו לזהות משאבה איכותית:

  • חומר גלם – חומר גלם משובח הוא הבסיס לכל מוצר איכותי, ככל שהבחירה תהיה בחומר גלם טוב יותר, כך גם המוצר הסופי יהיה טוב יותר. בכל הקשור למשאבות מים מדובר במתכות ממנה תיוצר המשאבה, ברכיבים החשמליים וביתר הרכיבים המרכיבים את המשאבה
  • איכותי ייצור – חומר גלם איכותי זה טוב, אבל לא מספיק, צריך לדעת כיצד לעבד את חומר הגלם ולהפוך אותו למוצר איכותי. תהליך ייצור מוקפד ומקצועי הוא ערובה למוצר סופי אמין ויעיל אשר יוכל לשרת אתכם למשך שנים ארוכות.
  • התאמה לאופי השימוש – הזכרנו את נקודה זו בתחילת המאמר, אך חשוב להדגיש זאת שוב. התאמה של סוג המשאבה לייעוד שלה הוא קריטי על מנת ליהנות מפעילות שאיבה טובה ויעילה.

התקנה מקצועית

גם לאחר מציאת משאבה איכותית ויעילה ולאחר התאמה שלה לצרכים שלכם, יש לדעת כיצד להתקין אותה בצורה תקנית. בכל הנוגע למשאבות מים, התקנה מקצועית זה עניין חשוב ביותר. התקנה שאינה נעשית בצורה טובה עשויה להביא לתוצאה סופית ירודה ולכך שזרם המים לא ישתפר. אם נרצה להביא לשיפור לחץ משמעותי חובה להיעזר באיש מקצוע אמין אשר יידע מה היא הדרך הטובה ביותר להתקנת המשאבה וכיצד לעשות זאת בצורה מקצועית, בטוחה ומהירה.

שהם משאבות ויפעת בע"מ – מגוון רחב של משאבות ביתיות

החברה שלנו היא אחת הוותיקות והמובילות בישראל בתחום הייבוא, השיווק, השירות והשיפוץ של משאבות המים ושל סוגי המשאבות השונים. אני מספקים משאבות למגוון רחב של תחומים, בין היתר; למפעלי תעשייה, קבלני צנרת, קבלני אינסטלציה, גופים עסקיים ומוסדות גדולים, אך מתחמים גם במתן שירות ומוצרים לשוק הפרטי. אנו מציעים מבחר עצום של משאבות מים איכותיות, המתאימות לכל צורך משתנה ובמחירים הטובים בישראל. את כל הידע והניסיון שצברנו במשך השנים אנו רותמים על מנת להביא לכם את המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר הקיימים בשוק.

שירותים נוספים

הבחירה בחברה שלנו היא בחירה מושכלת ויעילה, מאחר ואנו מציעים לכם סל שירותים מקיף ושלם הכולל; מבחר גדול של משאבות, שירות התקנה, ייעוץ וליווי וגם שיפוץ ותחזוקה במידת הצורך. אנו לוקחים בכובד ראש את כל השירותים שאנו מעניקים, בחברה שלנו עובדים אנשי המקצוע הטובים והמנוסים בארץ ובשילוב המוצרים איכותיים שאנו מספקים, אין ספק כי זהו שירות מנצח.

צרו איתנו קשר!

נשמח לעמוד לרשותכם בכל שלב – החל מהשלבים הראשוניים של ייעוץ ובניית המערכת, דרך הגשת כל האופציות העומדות בפניכם ובחירה באפשרות הטובה ביותר, שירות התקנה מקצועי ומהיר, ועד לאחזקה וליווי צמוד בהמשך הדרך. הצוותים שלנו מחכים לכם ונכונים לספק מענה מקיף לכל שאלה או בקשה שעשויה לצוץ. ליצירת קשר, קבלת פרטים נוספים, קביעת שיחת ייעוץ ללא עלות או קבלה של הצעות מחיר אטרקטיביות – חייגו: 03-525-6366.

האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב