משאבת סחרור לדוד שמש

כולם מכירים את דודי השמש ואת ההמצאה הגאונית העומדת בבסיסם ושמאפשרת לנו לחמם מים בעזרתה של אנרגיית שמש ירוקה. אך לא כולם מכירים את משאבת הסחרור שבלעדיה לא יכול דוד השמש לשמור על תפקוד תקין – מזה בדיוק משאבת סחרור מים לדוד שמש? מה המחיר שלה? ואיך תוכלו לזהות משאבת סחרור איכותית? כל התשובות ועוד, במאמר הבא.

לחצו כאן למידע נוסף

מה זה משאבת סחרור

משאבת הסחרור כשמה כן היא, תפקידה המרכזי הוא להביא לתנועה של נוזל בתוך מערכת צינורות סגורה, דהיינו, לסחרר את הנוזל בתוך הצנרת. היא יוצרת לחץ תמידי בתוך המערכת וכך מאפשרת לנוזל להמשיך ולנוע. המשאבות הללו נחשבות לפשוטות, אמינות, וחסכוניות באנרגיה מאחר ואין צורך להעלות את הלחץ לרמות גבוהות במיוחד. עניין נוסף אשר תורם לצריכת החשמל הנמוכה הוא גודלן של משאבות הסחרור, הן אינן גדולות מבחינה פיזית כמו הרבה משאבות אחרות, הן קטנות ולכן צורכות מעט חשמל.

כפי שכבר הבנו, למשאבות הסחרור תפקיד חשוב במערכות הנדרשות בסירקולציה תמידית וטובה של המים או נוזל. לדוגמא, התקנת משאבת סחרור בצנרת מים חמים של בניין מגורים גדול. במקום להמתין זמן רב להגעת מים חמים בעת פתיחת הברז, הסירקולציה שהמשאבה תבצעה תביא להגעת מים חמים בצורה מהירה וזמינה בהרבה. דוגמא נוספת היא מערכות הקירור השונות. כדי שהקירור יהיה אפקטיבי, יש לשמור על תזוזה תמידית של נוזל הקירור. התקנה של משאבת סחרור קטנה תסייעה להניע את הנוזל ולהזיז חום בצורה יעילה מהמוקד אותו רוצים לקרר.

משאבת סחרור לדודי שמש

שימוש נוסף ונפוץ למשאבות הסחרור הוא כחלק ממערכת החימום של דודי השמש. דודי השמש הם המצאה יחסית וותיקה המבוססת על רעיון ישן של חימום נוזל בעזרת חום השמש. הראשון לחמם נוזל בעזרת השמש היה בוטנאי שוויצרי העונה לשם "הוראס דה-ססר", אשר בשנת 1777 המציא מתקן עם קולט שמש שיועד לחימום מרק. מאז התשדרגה רבות הטכנולוגיה הסולארית ושולבה בהצלחה בדודי השמש, אשר הפכו לנפוצים בארץ באזור שנות ה-50 של המאה הקודמת.

עקרון הפעולה של דודי השמש הוא פשוט אך גאוני. המערכת בנויה מדוד חימום ומפאנל סולארי, הפאנל מכיל צינור דק דרכו עוברים המים ומתחמים בזכות קליטת חום השמש. על מנת להביא לזרימה תמידית של המים יש לחבר משאבת סחרור שתוכל לעזור במשימה. השימוש במשאבת סחרור הוא חכם מאחר והיא חסכונית בחשמל, זולה באופן יחסי, פשוטה ואמינה. הלחץ הנמוך שהן מפיקות מספיק לצורך תפקוד תקין של מערכת דוד השמש ומאפשר לנו ליהנות מחימום טוב יותר של המים.

איך תזהו משאבת סחרור טובה?

ישנם דגמים וסוגים רבים של משאבות סחרור, חלקם טובים וחלקם טובים פחות. כך תוכלו לזהות משאבת סחרור איכותית:

  • איכות ייצור – איכות הייצור כוללת בתוכה את כל החלקים של תהליך הייצור; החלל מבחירת חומרי הגלם, דרך פעולות הייצור ועד לגימור הסופי של המוצר. ככל שהתהליך עצמו יהיה מוקפד ואיכותי יותר, כך גם המוצר הסופי יהיה טוב יותר וסביר להניח כי גם יוכל לשרת אתכם בצורה נאמנה למשך שנים ארוכות יותר.
  • מתאימה לצרכים שלכם – מאפיין איכות נוסף וחשוב הוא מידת ההתאמה של המשאבה לצרכים שלכם. יש לשים לב כי המשאבה מתאימה ללחץ אותו אתם צריכים לייצר וכי הוא תוכל לעבוד בצורה יעילה וחסכונית.
  • פשוטה לתפעול – משאבות הסחרור הן מוצר פשוט ויעיל. וודאו כי המשאבה שאתם קונים נותרת פשוטה, אך עדיין עונה על כל הצרכים שלכם בצורה מיטבית.

בכל אופן, אנו ממליצים להיוועץ עם מומחה בטרם תרכשו את המשאבה. מומחים ואנשי מקצוע ידעו כיצד להבין מהם הצרכים שלכם וכיצד להתאים עבורכם את המשאבה האידיאלית

משאבת סחרור לדוד שמש מחיר

משאבת סחרור לדוד שמש – מחיר

מחיר המשאבות הוא דינאמי ומשתנה בהתאם לסוג המשאבה, הגודל שלה, ההספק שהיא מייצרת וכולי. כמובן כי גם לחברה המייצרת ולגם לחברה ממנה תקנו את המשאבה יש השפעה מכרעת על רמת המחיר הסופי. באופן כללי, משאבות הסחרור הן מוצר זול ואמין ולכן זוהי אינה אמורה להיות הוצאה כבדה או גבוהה יתר על המידה.

שהם משאבות ויפעת – ייבוא ושיווק כל סוגי המשאבות

החברה שלנו פועלת בתחום המשאבות כבר למעלה מ-38 שנים. אנו מייבאים ומשווקים את המשאבות הטובות בעולם במחירים הטובים בישראל. בין היתר אנו מציעים שירותים מקיפים של שיפוץ משאבות, תחזוקה של משאבות וייעוץ מקצועי בכל הקשור לבחירת משאבות ובנייה של מערכות. נשמח לעמוד לרשותכם ולצרף אתכם למשפחת הלקוחות המרוצים שלנו. ליצירת קשר – חייגו: 03-525-6366.

האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב