חלקי חילוף למשאבות

חלקי חילוף ואטמים למשאבות מים תעשייתיות

משאבות תעשייתיות הינן חלק אינטגרלי במסגרת העבודה של תעשיות רבות. בין אם מדובר במפעל של תעשיית המזון או מדובר במפעל מסקטור הקוסמטיקה, המשאבה התעשייתית הינה חלק חשוב בתהליך הייצור של המוצר. באופן טבעי וכמו בכל מנגנון אחר, מדי פעם ישנן תקלות במשאבה, ועל נצטרך להחליף חלקים בה או להתקין בה אטמים לשם מניעת תקלה עתידית. לצד הרכישה של משאבה תעשייתית איכותית, חשוב לדעת לרכוש גם חלקי חילוף למשאבות שיהיו איכותיים. אנחנו פה על מנת לרכז את מה שחשוב להכיר בנוגע לחלקי חילוף וגם אטמים למשאבות.

לשם מה יש צורך באטמים מכניים למשאבות תעשייתיות ?

במסגרת העבודה בתעשייה, משאבות תעשייתיות ומשאבות מים תעשייתיות בפרט עובדות מסביב לשעון על מנת לספק את קצב העבודה שלנו. במהלך כל תהליך שבו מתקיימת כניסה של צירים נעים לתוך חלל עם נוזל כלשהו, ישנה בעיה של אטימת צירים ומניעה של יציאה של הנוזל דרך אותם צירים. אם תתקיים נזילה מהצירים, נגרם איבוד של הנוזל ועל כן יכולה להתפתח פגיעה במנוע, בגיר או אף להתפתח נזק סביבתי. לשם כך, אנחנו נתקין אטמים מכאניים שיוכלו להבטיח לנו את אטימת הצירים באופן דינמי אשר מאפשר תנועה שלהם. אטמים למשאבות מים הינם הכרחיים לשם הבטחת האטימה ופרט אטם מכני מיועד באופן מושלם לתצורה העבודה של הצירים במשאבה.

בנוסף, החשיבות של עבודה למול חברה שתספק לכם חלקי חילוף מקוריים ואיכותיים, איננה פחותה מהרכישה של המשאבה עצמה. בהינתן ותרכשו חלקי חילוף לא איכותיים, גם המשאבה הטובה ביותר לא תוכל לספק את השירותים להם אתם זקוקים ממנה. על כן, חשוב לוודא למול החברה ממנה אתם רוכשים כי מדובר בחלקי חילוף מקוריים שימשיכו את המשך עבודתה של המשאבה שלכם ומניעת תקלות עתידיות.

היכן ניתן לרכוש חלקי חילוף ואטמים למשאבות באיכות גבוהה ?

אם אתם מחפשים אחר חלקי חילוף למשאבות, אחר קבל למשאבה או אחר אטם מכני למשאבות, יש לנו את הכתובת המתאימה לכם. מזה 38 שנים שחברת ש.ה.ם משאבות ויפעת בע"מ מתמחה בתחום של הייבוא, השיווק, השיפוץ והייעוץ של כל סוגי המשאבות השונים. הניסיון ארוך השנים שהחברה צברה במהלך עבודתה למול קבלנים, למול מוסדות פרטיים וציבוריים ולמול מפעלי תעשייה מסקטורים שונים, הקנה לה מוניטין של מקצועיות ואמינות. בין המוצרים השונים שהחברה מספקת תוכלו למצוא אטמים, קבלים וחלקי חילוף למשאבות שלכם. לפיכך, אם אתם זקוקים לייעוץ או לקבלת פרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות במספר הטלפון 03-5703958.

מלאו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם

האתר נבנה ועוצב ע"י אדאקטיב